Στην BNS PRO κάνοντας μια βόλτα στην ηλεκτρονική αγορά του AppStore και του Google Play, έμειναν απογοητευμένοι από τις ήδη υλοποιημένες λύσεις που τους φάνηκαν δύσχρηστες, άκομψες, χωρίς μεγάλη λειτουργικότητα γεγονός που επιβεβαιωνόταν και από τις αρνητικές βαθμολογίες των χρηστών. 'Έτσι αποφάσισαν να φτιάξουν μια εφαρμογή που και αυτοί αλλά κατά βάση ο κόσμος θα ήθελε και θα του άρεσε να χρησιμοποιεί καθημερινά.
Οι προσφορές, που είναι αυτό που θέλει να δει ο χρήστης εμφανίζονται στην κύρια οθόνη με το άνοιγμα του app, μαζί με βασικές πληροφορίες όπως η τιμή, το ποσοστό έκπτωσης και η δημοτικότητα τους. Προκειμένου ο χρήστης να επιλέξει τα είδη προσφορών που τον ενδιαφέρουν δεν έχει παρά να σύρει το παράθυρο δεξιά εμφανίζοντας την οθόνη επιλογών. Από εκεί μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε πολλές κατηγορίες προσφορών, πόλεις και σειρά εμφάνισης. Επιστρέφοντας στην κύρια οθόνη οι προσφορές που θέλει να δει φορτώνονται, προσαρμοσμένες πια στα ενδιαφέροντα του.
Μερικές φορές όμως δεν αρκεί η τιμή μιας προσφοράς, ή η δημοτικότητα της. Μερικές φορές το κριτήριο είναι η απόσταση. Για παράδειγμα, θέλουμε να πεταχτούμε κάπου δίπλα για να φάμε φτηνά, έτσι στα γρήγορα! Από την άλλη, θέλουμε να κάνουμε ένα ταξίδι όσο πιο μακριά γίνεται, έτσι για να ξεσκάσουμε. Στο Greek Deals ο χρήστης μπορεί με ένα άγγιγμα να δει τις προσφορές στο χάρτη και να επιλέξει βάσει αυτού. Αρκεί ένα σπρώξιμο της οθόνης στα αριστερά και εμφανίζεται ο χάρτης των προσφορών.
Επιλέγοντας μια προσφορά, ο χρήστης έχει την επιλογή να τη μοιραστεί με τους φίλους του στα γνωστά πια σε όλους μας κοινωνικά δίκτυα ή να τη στείλει με μήνυμα ή email, να πλοηγηθεί στο σημείο προσφοράς με την εφαρμογή χαρτών της συσκευής του, και φυσικά να την αγοράσει. Αποφεύγοντας την άμεση αγορά μιας προσφοράς δε χρειάζονται login/register στο deal site, εισαγωγή και επαλήθευση πιστωτικής κάρτας και ένα σωρό άλλα βήματα που δεν βολεύει καθόλου να γίνουν στη μικρή οθόνη ενός κινητού. Για το λόγο αυτό, δίνεται η επιλογή στο χρήστη να στείλει τη προσφορά στο email του για να τη δει και να την αγοράσει όταν βρεθεί μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή του! Ή διαφορετικά, μπορεί να δημιουργήσει μια υπενθύμιση, στην αντίστοιχη εφαρμογή υπενθυμίσεων της συσκευής του.
Τέλος, παρόλο που έχει απλοποιηθεί όσο περισσότερο γίνεται την εμπειρία χρήσης του app, δημιουργήθηκε ένα μικρό tutorial που εξοικειώνει το χρήστη με τις βασικές λειτουργίες και έννοιες, κατά το πρώτο άνοιγμα. Υποστηρίζεται επίσης ξεχωριστό design για το iPad και tablet. Το σύνολο της υπηρεσίας παρέχεται εντελώς δωρεάν, καθώς το business model της δεν βασίζεται σε κέρδη από τον τελικό χρήστη. Μπορείτε να δείτε και περισσότερες πληροφορίες για το mobile application στην αντίστοιχη ιστοσελίδα που έχουμε δημιουργήσει.
Ο συνδυασμός όλων αυτών άγγιξε τον κόσμο, πράγμα που επιβεβαιώθηκε και από το σκαρφάλωμα του app στα charts του AppStore στην κατηγορία του Lifestyle, κάνοντας σταθερή την παρουσία του στo What's Hot εδώ και αρκετές εβδομάδες με το καινούργιο update για το iOS 7.
Μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή από το iTunes πατώντας εδώ και το Google Play εδώ.