Το Google Shopping τώρα και στην Ελλάδα

Το Google Shopping τώρα και στην Ελλάδα
19.07.2019. Εταιρικά Νέα & Άρθρα BNSPRO

Η δημοφιλής υπηρεσία προβολής προϊόντων προς πώληση στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης της Google είναι πλέον διαθέσιμη και στην Ελλάδα. Με τον τρόπο αυτό, ο χρήστης οδηγείται σε αγορές απευθείας από τα αποτελέσματα αναζήτησης, ενώ το ηλεκτρονικό σας κατάστημα μπορεί να παρουσιάσει άμεσα conversions.

Τι είναι οι διαφημίσεις Google Shopping 

Η δημοφιλής υπηρεσία προβολής προϊόντων προς πώληση στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης της Google είναι πλέον διαθέσιμη και στην Ελλάδα. Με τον τρόπο αυτό, ο χρήστης οδηγείται σε αγορές απευθείας από τα αποτελέσματα αναζήτησης, και το ηλεκτρονικό σας κατάστημα μπορεί να είναι από εκείνα που παρουσιάζουν άμεσα conversions.

Οι διαφημίσεις Google Shopping αφορούν σε καταχωρήσεις (καταλόγους) προϊόντων που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης και αγορών της Google.

 

 

Είναι σημαντικές για τις πωλήσεις λιανικής. γιατί:

✔Εμφανίζουν τα προϊόντα στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης της Google, ακόμα και πριν από τις οργανικές καταχωρίσεις για ορισμένες λέξεις-κλειδιά.
✔Συμπεριλαμβάνουν εικόνες των προϊόντων.
✔Συμπεριλαμβάνουν πρόσθετες πληροφορίες που ενισχύουν το engagement, όπως τιμές, κριτικές και ειδικές προσφορές.

 

 

Από την προβολή των διαφημίσεών σας στο Google Shopping σας χωρίζουν τρία βασικά βήματα:

  1. Δημιουργία λογαριασμού Merchant Center: Μέσω του Google Merchant Center, εισάγετε πληροφορίες για το κατάστημα και τα προϊόντα σας στο Google, κι έτσι είναι διαθέσιμες στους χρήστες όταν πραγματοποιούν μια αναζήτηση με σχετικές λέξεις-κλειδιά. Στον λογαριασμό σας εισάγετε σημαντικά στοιχεία, όπως πληροφορίες για την επιχείρησή σας, στοιχεία επικοινωνίας και το url του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, την κατοχή του οποίου θα πρέπει να επιβεβαιώσετε.
  2. Feed προϊόντων: Ο κατάλληλα οργανωμένος κατάλογος είναι απαραίτητος ώστε να βρει η Google τα στοιχεία που χρειάζεται για να προβάλλει σωστά τα προϊόντα σας. Η σύνθεση του feed πρέπει να γίνεται με προσοχή, καθώς το παραμικρό λάθος ή έλλειψη μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στην προβολή, ακόμα και να αποκλείσει τελείως προϊόντα. Οι προσεγμένοι τίτλοι, περιγραφές και φωτογραφίες παίζουν πρωταρχικό ρόλο στην προσέλκυση των χρηστών. 
  3. Shopping Ads: Μετά τη δημιουργία του λογαριασμού Google Merchant και του καταλόγου προϊόντων, τον συνδέετε με τον λογαριασμό σας Google Ads και είστε έτοιμοι να προβάλετε τα προϊόντα σας. Η επιτυχία της καμπάνια σας εξαρτάται από τη βελτιστοποίηση του καταλόγου προϊόντων σας, τις κατάλληλες στρατηγικές bidding και τη σωστή δομή της καμπάνιας.

 

Εμπιστευθείτε τους έμπειρους marketeers της BNSPRO για μια επιτυχημένη καμπάνια Google Shopping κι αυξήστε τα conversion σας. Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας στο 2310 241 247 για να μάθετε περισσότερα.

Πίσω