✔Spread the word, κοινώς, ξεκινήστε να διαδίδετε τα νέα των προσφορών σας περίπου ένα μήνα πριν την περίοδο του Black Friday κλιμακωτά για να δημιουργήσετε monentum. Εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες που σας προσφέρουν όλα τα βασικά κανάλια διαφήμισης και προώθησης (Google Ads, Facebook/Instagram, Email Campaigns) κι αποκαλύψτε σταδιακά στοιχεία σχετικά με τις προσφορές σας για να διατηρήσετε αμείωτο το ενδιαφέρον των χρηστών. Επικοινωνήστε σήμερα με έναν από τους ειδικούς digital marketing της BNSPRO για μια custom επιτυχημένη καμπάνια.
✔Παρακολουθήστε τις κινήσεις των ανταγωνιστών σας για να πάρετε ιδέες και να έχετε μια εικόνα σχετικά με την κίνηση των τιμών. Προσέξτε, όμως, να μην επηρεαστείτε πάρα πολύ γιατί μπορεί να καταλήξετε σε αντιγραφές κι έτσι δεν θα ξεχωρίσετε μέσα στον καταιγισμό προσφορών που θα λάβουν οι χρήστες το συγκεκριμένο διάστημα.
✔Επωφεληθείτε της αυξημένης εισροής νέων πελατών λόγω της κίνησης των ημερών και δώστε τους κίνητρα να επιστρέψουν στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, για παράδειγμα, έκπτωση για επόμενη αγορά. Επίσης, μην ξεχνάτε να ζητάτε την εγγραφή τους σε Newsletter για να διατηρήσετε την επαφή μαζί τους.
✔Ενημερωθείτε εγκαίρως για την στρατηγική που θα ακολουθήσουν οι πλατφόρμες σύγκρισης τιμών, π.χ. Σκρουτζ και best price, και τα marketplace, π.χ. public και amazon, ώστε να έχετε στη διάθεσή σας τον απαραίτητο χρόνο για να αποφασίσετε αν θα συμμετέχετε και να κάνετε τις αντίστοιχες αλλαγές.
✔Δημιουργήστε τουλάχιστον μία πολύ δυνατή προσφορά που θα μαγνητίσει ενδεχόμενους πελάτες και θα αυξήσει το ενδιαφέρον τους. Από την στιγμή που θα επισκεφθούν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, το πιθανότερο είναι να παραμείνουν για να εξερευνήσουν και τις άλλες προσφορές σας και να αγοράσουν περισσότερα προϊόντα. Προσφέρετε δωρεάν μεταφορικά ή αποστολή express από ένα ποσό και πάνω για να τους παρακινήσετε να προσθέσουν κι άλλα προϊόντα στο καλάθι τους.
✔Λάβετε υπόψη ότι η αγοραστική επιθυμία των χρηστών είναι αυξημένη το συγκεκριμένο διάστημα. Προσφέρετε έκπτωση στην αγορά περισσότερων τεμαχίων (στο CS-Cart, πηγαίνετε Προϊόν>Εκπτώσεις ποσότητας) ή σε σετ προϊόντων (Προϊόν>Αγοράστε μαζί) για να προωθήσετε (και να πουλήσετε) ταυτόχρονα περισσότερα προϊόντα.
✔Δημιουργήστε την αίσθηση του urgency και του scarcity για να παρακινήσετε τους χρήστες να ολοκληρώσουν άμεσα τις αγορές τους. Θέστε χρονικά περιθώρια, βάζοντας ημερομηνία/ώρα λήξης της προσφοράς με αντίστροφη μέτρηση, και προβάλλετε τα διαθέσιμα τεμάχια σε εμφανές σημείο. Για το CS-Cart, υπάρχει διαθέσιμο addon με τις αντίστοιχες παραμέτρους. Στην BNSPRO, είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για να σας κατευθύνουμε σχετικά με τις απεριόριστες δυνατότητες του CS-Cart.
✔Οργανώστε τις προσφορές σας για να προβείτε εγκαίρως στις κατάλληλες ενέργειες και να έχετε μια συνολική εικόνα της στρατηγικής σας. Δημιουργήστε ένα excel με τις απαραίτητες πληροφορίες, για παράδειγμα, τους κωδικούς των προϊόντων που θα συμμετέχουν στις προσφορές σας, τον τύπο της προσφοράς (π.χ. ποσοστό έκπτωσης, ποσό κατ' αποκοπή, δωρεάν μεταφορικά, 1 + 1 δώρο) και τον αντίστοιχο τρόπο τρόπο προώθησης, πχ κουπόνι προσφοράς-email marketing, στιγμιαία έκπτωση-instagram/facebook story, clearance-καμπάνια social media.
✔Συνεχίστε τις προσφορές σας και μετά την Cyber Monday. Έτσι, θα προσεγγίσετε όσους πελάτες δεν πρόλαβαν τις προσφορές σας και θα κάνετε εκκαθάριση του stock σας. Προσέξτε, όμως, μην αλλάξετε τις προσφορές γιατί θα απογοητεύσετε τους πελάτες που έκαναν ήδη αγορές και δεν είχαν ενημερωθεί για επιπλέον εκπτώσεις, ρισκάροντας την επιστροφή τους στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.
✔Επιβραβεύστε τους ήδη υπάρχοντες πελάτες σας και κάντε τους να νιώσουν ξεχωριστοί, δημιουργώντας προσφορές μόνο για εκείνους με ειδικό κουπόνι-κωδικό που μπορεί να ισχύει μια μέρα πριν την Black Friday για να τους παρακινήσετε να αγοράσουν. Επικοινωνήστε την προσφορά μέσω καμπάνιας email και μην ξεχνάτε να ορίζετε σαφώς μέχρι πότε ισχύει η προσφορά.
Εμπιστευθείτε τους ειδικούς της BNSPRO στο digital marketing κι αυξήστε τα conversion σας. Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας στο 2310 241 247 για να μάθετε περισσότερα.