Η ιστοσελίδα κατασκευάστηκε αποκλειστικά για τον Δήμο Έδεσσας και αυστηρά σύμφωνα με τους όρους της σύμβασης, με μοναδική εμφάνιση και δυναμική εφαρμογή υποστήριξης, καθώς και με ανασχεδιασμό και τροποποίηση λογοτύπου σε ψηφιακή μορφή.
Η δυναμική εφαρμογή της ιστοσελίδας περιέχει:
- Δυναμική διαχείριση υποσελίδων,
- Ειδική σελίδα για το μήνυμα του δήμαρχου,
- Αναπαραγωγή ηχογραφημένου μηνύματος δημάρχου,
- Αποστολή email στον δήμαρχο μέσω ειδική φόρμας επικοινωνίας,
- Δυνατότητα εφαρμογής πολύγλωσσων κειμένων (έγινε μετάφραση των κειμένων στα αγγλικά),
- Σύνδεση υπαλλήλων του δήμου για την διαχείρισή της,
- Ειδικός τομέας ανάρτησης εγγράφων και ανακοινώσεων της δημοτικής αστυνομίας,
- Δυναμική διαχείριση άρθρων με εικόνες, multimedia και αρχεία,
- Δυναμική διαχείριση Συχνών Ερωτήσεων (FAQ),
- Δυναμική διαχείριση υπερσυνδέσεων (Links),
- Δυναμική διαχείριση φωτογραφιών (Photo gallery) σε άλμπουμ,
- Δυναμική διαχείριση βίντεο σε άλμπουμ,
- Ειδικός τομέας ανάρτησης και παρουσίασης συλλόγων του δήμου ανά κατηγορίες,
- Παρουσίαση ηλεκτρονικού ημερολογίου (Calendar) με εκδηλώσεις και προθεσμίες,
- Ηλεκτρονικές σφυγμομετρήσεις (Poll) με αναλυτικά γραφικά αποτελέσματα,
- Βιβλίο επισκεπτών (Guestbook),
- Αναζήτηση κειμένων και αρχείων,
- Εγγραφή σε ηλεκτρονική εφημερίδα (Newsletter),
- Εμφάνιση πληροφοριών καιρού και live κάμερες (π.χ. οι κάμερες του Καϊμάκτσαλαν),
- Διασύνδεση με ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
- Ειδικές λειτουργίες για ΑμεΑ. Δημιουργήθηκε νέο πρότυπο θέματος φιλικό σε ΑμεΑ, σύμφωνα με το πρότυπο WCAG 2.0 (Level AA).
- Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες. Ειδικός τομέας με όλες τις διαθέσιμες ηλεκτρονικές μορφές των υπηρεσιών του Δήμου, σύμφωνα με τα πρότυπα που όρισε το αρμόδιο Υπουργείο. Κάθε υπηρεσία παρουσιάζει όλες τις πληροφορίες που θα πρέπει να γνωρίζει ο ενδιαφερόμενος, τα αντίστοιχα έγγραφα και τους τρόπους χρήσης των υπηρεσιών αυτών.
- Δημόσιες διαβουλεύσεις (Online Consulting). Ειδική λειτουργία, η οποία περιλαμβάνει μερικά από τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
-Δύο τύπους λογαριασμών, τους προμηθευτές και τους πελάτες.
-Χώρους συναλλαγής, τμήματα προσφορών και ζήτησης.
-Δυνατότητα αποστολής μηνύματος, μέσα στο σύστημα.
-Δημιουργία προφίλ μέλους, το οποίο θα πρέπει τουλάχιστον να εισάγει το βιογραφικό του.
-Αναζήτηση στη βάση δεδομένων.
-Δυνατότητα αποστολής πρόσκλησης μέσω emails.
-Δυνατότητα σχολίων.
- Χάρτες-Ολοκληρωμένο γεωγραφικό πληροφοριακό σύστημα (GIS). Δυναμική εφαρμογή (πρόσθετη στην κύρια) για την εισαγωγή, επεξεργασία και ομαδοποίηση σημείων/αναφορών πάνω σε χάρτη, με την χρήση του Google map API.
- Ηλεκτρονικές αιτήσεις (online ticket system). Ειδική εφαρμογή διαχείρισης αιτημάτων υποστήριξης ανά κατηγορία. Ο δημότης, αφού εγγραφεί στο σύστημα, έχει την δυνατότητα να αιτηθεί εξ’ αποστάσεως κάποιου πιστοποιητικού ή αντιγράφου. Το αντίστοιχο τμήμα του δήμου λαμβάνει το αίτημα αυτό μέσω της εφαρμογής, διασταυρώνει τα στοιχεία, ενημερώνει την κατάσταση του αιτήματος και έπειτα αποστέλλει ένα από τα παρακάτω έγγραφα:
-Αντίγραφο ληξιαρχικής πράξης γέννησης-Αντίγραφο ληξιαρχικής πράξης θανάτου-Πιστοποιητικό γεννήσεως-Πιστοποιητικό θανάτου-Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης
- Online Καταγγελίες. Οι καταγγελίες γίνονται με τη μορφή αιτήματος. Το αντίστοιχο τμήμα ενημερώνεται ηλεκτρονικά και έπειτα προχωρά στη διεκπεραίωση του αιτήματος. Όλες οι ενέργειες καταγράφονται στο σύστημα και ο καταγγέλλων ενημερώνεται με email για την κατάσταση του αιτήματος του.
- Τεχνική υποστήριξη για 4 χρόνια. Στην υποστήριξη συμπεριλαμβάνεται η άμεση τηλεφωνική επικοινωνία, η εκπαίδευση του προσωπικού, η ανάπτυξη της κεντρικής πλατφόρμας ή η δημιουργία μικρότερων ιστοσελίδων για τα επιμέρους τμήματα του δήμου (όπως π.χ. το Γηροκομείο Έδεσσας http://girokomeioedessas.gr/ ).