Πρόγραμμα Επιβράβευσης Πελατών για eshop

Πρόγραμμα Επιβράβευσης Πελατών για eshop
12.04.2019. Εταιρικά Νέα & Άρθρα BNSPRO

Η BNSPRO στέκεται έμπρακτα δίπλα στους πελάτες της, ακόμα και μετά την υλοποίηση των project, με υπηρεσίες συμβουλευτικής για πλήρη αξιοποίηση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος και αύξηση των πωλήσεων. Στο πλαίσιο αυτο, σας προτείνουμε ανεπιφύλακτα την ανάπτυξη ενός προγράμματος ανταμοιβής για να προσελκύσετε νέους πελάτες και να αυξήσετε το ποσοστό ολοκλήρωσης των παραγγελιών. 

Το CS-Cart, το αξιόπιστο λογισμικό με τις άπειρες δυνατότητες που χρησιμοποιούμε για την ανάπτυξη των ηλεκτρονικών καταστημάτων, είναι το μοναδικό στην αγορά που διαθέτει ΔΩΡΕΑΝ το addon Reward Points, το οποίο, με την ενεργοποίησή του, σας επιτρέπει να χτίσετε ένα πρόγραμμα με πόντους ανταμοιβής. Οι πελάτες σας κερδίζουν πόντους με τις αγορές τους, τους οποίους στη συνέχεια μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να πληρώσουν, ολικώς ή μερικώς, άλλα προϊόντα, και σύμφωνα με τις συνθήκες που θα ορίσετε εσείς. Πάμε, όμως, πρώτα να δούμε τι συνιστά ένα πρόγραμμα ανταμοιβής και πώς επωφελείστε. 

Τα προγράμματα ανταμοιβής έχουν κερδίσει έδαφος τα τελευταία χρόνια, με ολοένα και περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα να χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη στρατηγική marketing κι αύξησης των πωλήσεων. Για παράδειγμα, σχετικές έρευνες έχουν αποδείξει η προσφορά bonus πριν την αγορά προσελκύει πελάτες, κατά τη διάρκεια της αγοράς μειώνει το ποσοστό εγκατάλειψης του καλαθιού, και μετά την αγορά βοηθά στη διατήρηση της σχέσης του ηλεκτρονικού καταστήματος με τον πελάτη. Πριν ξεκινήσετε κάποιο πρόγραμμα ανταμοιβής, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το eshop σας πληροί όλες βασικές προϋποθέσεις για μια σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες, όπως τα αξιόπιστα προϊόντα, η υποστήριξη μετά την πώληση, ο σεβασμός στην ιδιωτικότητα και η στοχευμένη και προσωποποιημένη επικοινωνία. Ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα ανταμοιβής θα πρέπει να είναι σαφές κι εύχρηστο, με ενδιαφέροντα προνόμια κι άμεση ανταμοιβή. Δημιουργήστε μια ξεχωριστή σελίδα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, όπου θα εξηγείτε τον τρόπο λειτουργίας του προγράμματος, καθώς τα οφέλη πρέπει να είναι ξεκάθαρα, ενώ συστήνουμε την εξαργύρωση των bonus απευθείας στο καλάθι αγορών. Αφού δημιουργήσετε το πρόγραμμα ανταμοιβής, καλό θα ήταν να το προβάλετε στην αρχική σελίδα του eshop σε banner και να ενημερώσετε τους πελάτες σας σχετικώς με newsletter. Επίσης, μπορείτε να δημιουργήσετε μια καμπάνια προώθησής του στα social media, σαν να ήταν ξεχωριστό προϊόν. Τέλος, μπορείτε να ορίσετε μια συγκεκριμένη περίοδο απόκτησης κι εξαργύρωσης bonus, για να παρακινήσετε τους πελάτες σε αγορές.

Στην BNSPRO, δίνουμε επαγγελματικές λύσεις eCommerce κατασκευάζοντας αξιόπιστα & ολοκληρωμένα Ηλεκτρονικά Καταστήματα eshop και μπορούμε να ενεργοποιήσουμε ΔΩΡΕΑΝ για εσάς το addon του CS-Cart Reward Points και να σας βοηθήσουμε να το παραμετροποιήσετε, χτίζοντας το πρόγραμμα ανταμοιβής πελατών που ταιριάζει στην επιχείρησή σας και ικανοποιεί τις ανάγκες σας. Παράλληλα, σας παρουσιάζουμε παρακάτω τις βασικές παραμέτρους του addon Reward Points, ως εισαγωγή στη λειτουργία του και απόδειξη της ευκολίας χρήσης του.

Αρχικά, ενεργοποιείτε το addon Reward Points και στις ρυθμίσεις του ορίζετε την αντιστοιχία της τιμής του προϊόντος σε πόντους (PER-Points Exchange Rate). Για παράδειγμα, αν ορίσετε την αντιστοιχία σε 10, 1 μονάδα της τιμής αντιστοιχεί σε 10 πόντους, οπότε ένα προϊόν με τιμή 50€ κοστίζει 500 πόντους. Επίσης, μπορείτε να επιλέξετε αν η αξία του προϊόντος σε πόντους θα επηρεάζεται από εκπτώσεις, όπως αντίστοιχα και οι πόντοι που κερδίζονται από την αγορά κάποιου προϊόντος. 

Στη συνέχεια, πηγαίνετε Marketing > Reward Points κι ορίζετε πόσους πόντους (σε απόλυτο αριθμό ή ποσοστιαία) θα κερδίζει κάθε πελάτης ανά προϊόν που αγοράζει. Για παράδειγμα, αν στην ομάδα πελατών Guests ορίσετε το ποσό 10 σε απόλυτο αριθμό, κάθε πελάτης που ολοκληρώνει παραγγελία ως guest θα κερδίζει 10 πόντους ανά προϊόν που αγοράζει. Συστήνεται η δημιουργία μιας ξεχωριστής ομάδας πελατών που θα κερδίζει πόντους, ώστε να αισθάνονται ξεχωριστοί κι εσείς να μπορείτε να τους ελέγχετε αποτελεσματικότερα. Εκτός από την αυτόματη προσθήκη πόντων σε ομάδα πελατών, μπορούμε να προσθέσουμε και χειροκίνητα πόντους σε μεμονωμένους πελάτες μέσα από τον λογαριασμό τους. 

Πέρα από τις καθολικές ενέργειες, μπορείτε να κάνετε και στοχευμένες ανά κατηγορία ή ανά συγκεκριμένο προϊόν. Αφού μπείτε στην κατηγορία που σας ενδιαφέρει, πηγαίνετε στο tab Reward Points, τσεκάρετε το Override global point value for all products in this category για να παρακάμψετε τον γενικό κανόνα κι ορίζετε για τα προϊόντα της συγκεκριμένης κατηγορίας πλέον τους πόντους που κερδίζονται. Αντίστοιχα, μπορείτε να μπείτε σε ένα συγκεκριμένο προϊόν κι από το tab Reward Points να κάνετε τις ίδιες ακριβώς ενέργειες, οι οποίες θα ισχύουν μόνο γι' αυτό το προϊόν. 

Αφού ορίσετε τους πόντους που θα κερδίζονται από κάθε προϊόν, πρέπει να ορίσετε το προϊόν/τα προϊόντα που μπορεί να αγοράσει κάποιος με την χρήση πόντων που έχει συγκεντρώσει. Στις ρυθμίσεις του addon, τσεκάρετε την επιλογή "Price in points" is calculated automatically on PER basis". Έτσι, η τιμή όλων των προϊόντων σε πόντους υπολογίζεται με βάση τη γενική αντιστοιχία της τιμής σε πόντους. Εναλλακτικά, μπορείτε να μπείτε ξεχωριστά σε κάποιο προϊόν στο tab Reward Points, να τσεκάρετε το Override global PER για να παρακάμψετε τον γενικό κανόνα και να ορίσετε χειροκίνητα την αξία του προϊόντος σε πόντους. Στην συνέχεια, πηγαίνετε ξεχωριστά σε όσο προϊόντα επιθυμείτε να αγοράζονται με πόντους και τσεκάρετε το Allow payment by points.

Να επισημάνουμε σ' αυτό το σημείο ότι μπορεί κάποιος να εξαργυρώσει πόντους χωρίς αυτοί να καλύπτουν το συνολικό ποσό της αγοράς. Για παράδειγμα, αν η τιμή ενός προϊόντος είναι 50€ και η αξία του σε πόντους είναι 500, μπορεί κάποιος να εξαργυρώσει 400 πόντους και να πληρώσει και 10€ για να αγοράσει το προϊόν. Ουσιαστικά, ο πελάτης επιλέγει αν θα εξαργυρώσει πόντους και πόσους από αυτούς για να αποκτήσει ένα προϊόν, αρκεί αυτό να προσφέρεται προς αγορά με πόντους.  

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση σχετικά με το πρόγραμμα ανταμοιβής του CS-Cart, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2310 241247. Το πλήρως καταρτισμένο προσωπικό της BNSPRO θα χαρεί να σας βοηθήσει και να σας κατευθύνει.

Πίσω
Αγγελάκη 31, Θεσσαλονίκη
2310241247